Floor naar het einde van de wereld

Verslag 5: Hoogtepuntjes

Hallo lieve mensen!


Na vier weken zal ik jullie weer eens laten meegenieten van mijn mooie momenten die ik heb meegemaakt. Ik geniet enorm van alle leuke dingetjes. Het klinkt misschien altijd positief en gemakkelijk, maar ook ik heb hier weleens een mindere dag of een dipje hoor. Gelukkig zijn er altijd leuke tripjes om naar uit te kijken, met als hoogtepunt: Sophie (Linthorst) komt me opzoeken met Kerst en Nieuwjaar voor 2,5 week! Aftellen…

Een aantal hoogtepunten om met jullie te delen:

- Caulfield Cup, een paardenwedstrijd waarbij het als vrouw verplicht is om in een jurkje te komen en als man in pak. Daar ging ik dan, als achttienjarige in Australië, jurkje en hakken aan, in de limousine, op weg naar de wedstrijd. Een geweldige ervaring!

- Door Omroep Venlo werd ik gevraagd om mijn Au Pair leven te filmen. Dit heb ik in vier dagen proberen vast te leggen. Het resultaat zullen velen van jullie gezien hebben.

- Halloween! Ook hier werd er aandacht besteed aan deze feestdag. Tijdens het weekend een Halloween Kroegen/Club-tocht en op 31 oktober langs de deuren met Darlee (Trick or Treat) en bakten we samen een Halloween-taart.

- House of Dior: een prachtige tentoonstelling met kleding en accessoires uit de geschiedenis van Dior. Samen met Talitha, een Nederlandse meid, bracht ik deze dag door en aten we een hapje in de stad.

- Melbourne Cup Day, het grootste paardenevenement van Australië. Deze dag zijn we met vrienden en familie gaan barbecueën. En Champagne zal hier nooit overgeslagen worden tijdens een feestje.

- Afgelopen zaterdag (11e van de 11e): een 15-kilometerlange wandeling langs drie baaien/stranden in Wilsons Promontory Nature Park samen met Anouck en Talitha. 25 graden, blauw water en wit zand!

- Zondag voelde als een echte vakantiedag in St. Kilda (6 kilometer van mijn huis). De hele dag en avond genoten op het strand.

- Veel bezoekjes aan de sportschool, dagjes doorbrengen in de stad, shoppen, huishouddagen, uiteten, Facetime-gesprekken en post uit Nederland van familie Gansner!

Het weer wordt steeds beter, warmer en zonnig. De derde maand is aangebroken, ik ben al twee maanden en één week weg. Voor ik het weet, sta ik weer in Venlo.

Nieuwe foto’s zijn te vinden onder het kopje: dagtripjes.

Ik spreek jullie gauw weer!

Kus, Floor

Reacties

Reacties

Ellen

Time flies! (en dat vind ik helemaal niet erg in dit geval ?)
Genieten hè schat. Kus & Knuf, mama ?

Oma

Hallo lieve Floor
Wat zijn die berichtjes van jou toch altijd leuk, steeds geniet ik er van!
Ook van de mooie foto's,het is daar prachtig!
Tot gauw!
Lieve groetjes, Oma.

Helma

Hej Floortje,
Wat maak je toch geweldige avonturen mee..geniet ervan!
Dikke ?Helma

Peter Konings

Wat een belevenis Floor. Erg indrukwekkend.

Wies - Au Pair Team

Wat leuk om te lezen. Je hebt een heel leuk gastgezin zo te lezen. Geniet ervan en doe Talitha de groetjes. :)
Wies - Au Pair Team

Poekie

Ha Floor,
1/3 van je avontuur zit er al op! Gaat snel!
Mooie/fantastische dingen heb je al gezien en meegemaakt. Echt te gek!!
Dikke kus ? van papa!

Marij

Wauw, Floor wat mag jij allemaal mee maken!
Geniet er maar lekker van.
groetjes uit een koud Tegelen.
liefs Marij

Miek

Heej Floor,

Wat leuk om allemaal te lezen!!!!
Erg gaaf!
Enne, jurkje en hakken staan je goed hoor :-)

We wissen je! maar gelukkig zien we je vaak terug in Pleun die we bijna elke week zien :-P

kusjes van ons

Doke

Floor,

Wat vluug den tied Waat vluug den tied!!!
Alweer meer als twee maanden van huis!!
Maar voordat je weer in Tegelen bent ......hebben we toch nog van jouw verhalen over je activiteiten mee kunnen genieten ?????
Ben benieuwd ...... naar hun tradities met Kerst?? Sinterklaas kennen ze die??? Of is dat alleen bij Nederlandse gezinnen ??Jij kunt het allemaal vertellen, ik spits me erop!!
Geniet maar Floor!!! Dipjes...... heb je niet alleen in Australië !!! Als we de foto’s bekijken kunnen we zien dat het hele avontuur je heeeeeel goed doet!!!!
Leefs

Tante Chrit en ome Toon.

Lieve Floor,
Bedankt voor je mooie reisverslagen. We hopen dat je het in de komende tijd nog goed naar je zin zult hebben.
Geniet er maar van. Heel veel groeten en tot het volgende verhaal. Tante Chrit en Ome Toon. Hoy!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active