Floor naar het einde van de wereld

Mini-blog 1: Avontuur is begonnen

Eindelijk is het zover! Na negen maanden voorbereiding is het tijd om te vertrekken naar het mooie Melbourne. Het geweldige afscheidsweekend zit erop, alles is geregeld, koffer is (de ochtend van vertrek ) ingepakt: time to leave the Netherlands! Na woensdagmiddag afscheid te hebben genomen van Thuur, opa en oma, stappen we de auto in richtingSchiphol. De laatste keer samen (voorlopig) met het gezin (zonder Sam ), Eef, Saar en Sophie en dan begint het avontuur écht! Een lange, fijne, eerste vlucht van twaalf uur zit erop met als voorlopige bestemming Kuala Lumpur. Na een tussenstop van zeven uur, die ik doorbreng met een andere Nederlandse meid, vertrek ik eindelijk richting Melbourne. Een zeven-uur durende vlucht met veel turbulentie zit erop en daar land ik dan eindelijk: G'DAY MATES! I'm in Melbourne! Paspoortcontrole, de koffers ophalen en daar staan ze dan: mijn hostfamilie!

En wat zijn de lief en vriendelijk. Gedurende het weekend ontmoet ik al enkele vrienden van het gezin. We bezoeken tweemaal het mega shopping centre Chadstone en touren door Melbourne om me verschillende plaatsen te laten zien. We hebben een standaard Fish&Chips-evening met de familie, bezoeken de Venloosche Kay bij zijn voetbalwedstrijd, gaan naar een restaurant/café in onze straat waar ik eventueel als bijbaantje zou kunnen beginnen en gaan 's avonds met het gezin lekker uiteten. De nachten zijn wat minder door de jetlag, alles is nog enorm wennen en het ritme zit er nog niet helemaal in. Dat komt komende week wel, want vandaag (maandag) begin ik rustig aan mijn eerste werkweek als Au Pair.

Ik kijk er naar uit om mensen te leren kennen en mijn leven op te bouwen hier voor de komende maanden! Ik hou jullie op de hoogte!

Hooroo!!! (Goodbye in het "Australisch")

X Floor


Typische Nederlandse producten meegenomen voor mijn hostfamilie, waaronder deze wooden-shoes pantoffels.


Darlee Rose, het meisje waar ik de komende maanden voor zal zorgen.




Reacties

Reacties

Susan

Geweldig dat je ons meeneemt, Vloer! Ik ga je volgen! Ly xxx

Yvonne

Leuk om te lezen
Ik ga je volgen x

Ellen

And so the adventure begins!
Love you! ❤?

Yvette

Wat een geweldig avontuur ???ik blijf je volgen , succes en vooral ook genieten ???

Chantal

Super floor! Wat n avontuur! Ik ga je zeker volgen! ?

Jesse

Leuk om je verhalen te lezen. Wat een ervaring gaat dit worden!!!! Ga er lekker van genieten?.
Ik hou Thuur wel gezelschap ha ha

Claudia van der Meij

Ik gaon dich volge!You go girl??

Mara Gerards

Super leuk Floor! Auch ich gaon dich volgen. Vuel plezeer , geneet d'r van en sterkte veur de moeilijke momentjes!!

Rick

Leuk, Floor! Je blog is gebookmarked. ;-)

Charlotte Swinkels

Waat un gewéldig avontuur!! Hiél vuuël succes en met name GENEET!

Monique Thommassen

Ik gaon dich ouk volge! Leuk.?

Paula van Lier

Fijn Floor, leuk om te lezen en de kleine meid waar je voor gaat zorgen! Ze hadden het niet beter kunnen treffen met jouw!

Marleen

Leuk Floor,ut avontuur is begonne,kei tof um Dich te volge,geneet??

Parel Spee

Ly ❤️

Lisette

Leuk Floor om je avontuur zo te kunnen volgen ?

Chantal

Wauw! Super leuk !!!!!

Saskia

Zeker gaon we dich volge, superleuk ?❣️?

Helma

Wat leuk Floor,ik ga je volgen!
Diepe kus?

Monique Frings

Wat spannend Floor! Ik ben benieuwd naar je verhalen en ga je zeker volgen! ???

Maud

Wat leuk gesjreeve Floor kiek al oet no dien volgende avontuur!!
Suc6 ?

Aafke

Super tof! Ben erg benieuwd, & denk er zelf ook over na.

Ed

Gut ow lukke.... mail adres hedde wha!
Groete Vanuut ut bewolkte Wellsche

Ed

Maud

Leuk verhaaltje, Floor! Fijn om te horen dat je reis goed verlopen is. Ik kijk uit naar het volgende. Toch de pantoffels gekocht? Super!! Veel plezier ???

Inge mulder

Hee Floor .. Leuk te lezen zeg. Veel plezier , geniet ervan ??

Conny

Hey Floor, leuk dat we je kunnen volgen.
Suc6 ?

Miek

Wat ein leuk verhaol!!!auch weej gaon dich volgen!!???

Susan Gerrits

Wat leuk Floor!!Super!!Dieke kus??

Dorine Engelen

Have fun Down under..... ik goan dig volge

Nicole Zegers

Super sjiëk Floor, gaon dich zeker volge ??

Marij Konings

Wat ein avontuur ,Floor!!
Weej gaon dich zeker volge ....???

Oma

Ha schat,

Wat een leuk idee dit!
Ik ga alles volgen!

Tot de volgende keer!

Liefs,
Oma ??❤️

Bonnie

Geneet dervan! Elke dag is een avontuur!♡

Papa Poekie

Lieve schat!
Geniet van dit mooie avontuur!

X papa

Puck

Keeei leuk Floor! Geniet d'r van!!

Meike Sevenhuijsen

Hiel vuul succes en plezeer Floor !! Dieke kus ! ?

Nel Rutten

Floor wat leuk det ze ôs auch un bietje luuets meij belaeve in dien fantastisch avontuur!!! Geniete.....

Linda

Wat gaaf Floor. Geniet van dit ontzettend mooie avontuur? Geniet maar goed?

tante Chrit en ome Toon

Lieve Floor, heel veel plezier en succes, geniet ervan!

Peggy Routs

Maak moeje herinneringe Floor, maar veural....geneet d'rvan! ?

Gerda

Tof zeg wateen leuke foto en leuk verheug me al op je volgende blog xxx

Samantha- Au Pair team Travel Active

Hoi Floor, we gaan je volgen! Geniet Geniet Geniet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active